понедельник, 31 августа 2009 г.

bux.to intre ideal si realitate


Bux.to este unul dintre cele mai populare si reclamate sisteme PTC in jurul caruia se duc multe discutii; Unii (majoritatea) sustin ca bux.to este cel mai mare scam iar altii spun ca deja au fost platiti, insa dovada de plata pe care ei o demonstreaza este copiata de pe forumul bux.to doar pentru a atrage referali.
Daca sa spun sincer eu tot m-am inscris pe bux.to, primul sistem PTC in care m-am inregistrat si care ma facut sa ma interesez de alte modalitati de a face bani pe net. Insa dupa ce m-am interesat de acest PTC mi-am pierdut increderea in el deoarece nu am vazut nici o dovada de plata.
-Partea buna a acestui sistem este ca zilnic ti se acorda de la 10-12 pina la 20-22 linkuri si esti platit cu 0.01$ pentru fiecare click si 0.01$ pentru fiecare click al unui referal. Iar partea rea este ca "minimum payout" stabilit este 50$ (p/u standart member) pe care nui deloc usor sa-i acumulezi si nu se stie daca-i vei primi, insa mai nu demult era doar 10$. Aici apare intrebarea daca bux.to plateste cu adevarat, de ce sa stabilit asa o suma minima (desi e colosala) pentru a putea fi platit, si nu 2$ precum la Neobux, si de ce pe forumul bux.to se permit doar istorii de succes (daca inca nu-s compuse de ei). Deci nu prea am incredere in acest PTC si nu cred ca merita sa ne irosim timpul in folosul lor.
Daca cineva a primit banii puneti varog o dovada de plata (insa nu de pe forumul lor) si demonstrati ca bux.to plateste.
Cine vrea sa-l incerce inregistrativa www.bux.to

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Idea de aface bani pe internet este foarte atractiva, insa de multe ori ofertele intilnite, precum si dorintza de a face bani usor si rapid te poate duce in eroare. Aici poti gasi ceva informatie si linkuri utile pentru a incepe sa cistigi pe internet.